UPS i PLD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Maj 2003, 17:33:33 CEST

Dnia sob 24. maj 2003 10:08, Michał Drozd napisał:
[...]
> a ja jestem nieszczęśliwym posiadaczem ups'a orvaldi (chyba najprostszy
> model, bez kabla) który po roku dzialania (na workstacji, a nie
> serwerze) podtrzymuje napięcie na ok. 3-5 sekund. (początkowo
> podtrzymywał ok. 3-5 minut). przyznam, że się zawiodłem ...
Zrobiłem test. Odłączyłem go z gniazdka. Podtrzymywał komputer i monitor
przez ponad 3 minuty, potem dał sygnał, że bateria mu się kończy (tak na
prawdę napięcie na niej spadło w tym czasie z 12 do 11V. Potem nut złożył
mi system, więc nie wiem, ile na maksa by mi wytrzymał. Ale to wystarcza
zupełnie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498