kdm

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Sob, 24 Maj 2003, 20:10:52 CEST

Witam,
	Ostatnio kdm mi nie startuje, wczesniej mialem tego 3.1.1a-5 czy cos, w
polaczeniu z nowym kde z test`a, teraz mam juz wszystko nowe, czyli
3.1.2-1 no ale efekt jest taki sam: kdm startuje, odpala sie szare tlo to
z iksow, mysza dziala, ale nie odpala sie ladne okienko kdm`a ani nawet
tlo, a po chwili iksy sie restartuja, i tak 4 razy i dupa zbita ;> Wie
ktos moze o co chodzi? url do 'strace kdm' ponizej:
http://patis.org/~drozdo/strace_kdm
I tak przy okazji - czemu iksy sie wylaczaja z brzydkim

Fatal server error:
Caught signal 11.  Server aborting

? To uniemozliwia przelaczenie sie z iksow na konsole, juz dosc dlugo mam
ten problem, aktualnie na XFree86-4.3.0-1.4, da sie cos z tym zrobic?
TIA
p.

--
/===[ Piotr 'Drozdo' Drozdowski ]============================\