window maker

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pon, 26 Maj 2003, 10:33:43 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> przejzyj pliki w $HOME/GNUstep

	Możesz sobie poedytować $HOME/GNUstep/Defaults/WMRootMenu, lub też
stworzyć sobie katalog $HOME/.wmconfig i umieścić tam pliki zawierające
takie wpisy:

mojojo name "Mojojo"
mojojo description "Mojojo Web Browser"
mojojo icon "mojojo.xpm"
mojojo mini-icon "mojojo.xpm"
mojojo exec "mojojo &"
mojojo group "Gry/Amoeba"

Wszystko jest opisane w 'man wmconfig'. Tak utworzone pozycje pojawią
się w submenu Aplikacje. Jedno co jest ciekawe to sposób tworzenia
kolejnych submenu. W tym przykładzie powstanie pozycja w submenu
"Aplikacje->Gry->Amoeba" o nazwie Mojojo. !!! Ale pod warunkiem że *nie
będzie to jedyna* pozycja w tym submenu (Taki mały haczyk :-)). Niestety
nie wiem jak się robi skróty klawiszowe do takich pozycji.

Tomek Grzejszczyk