routing (2x WAN + 1xLAN)

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 26 Maj 2003, 16:51:58 CEST

On Mon, 26 May 2003, Pawel Bernadowski wrote:

> tzn... co... bo chyba o czyms nie wiem....

Zobacz: http://www.lartc.org/howto/lartc.netfilter.html
Być może nie jest konieczne, ale "ładnie" wygląda. :)

> Czyli co 5 minut w cronie to stawiles ???

Padła i taka rada. :) Jest też coś takiego:
http://www.linuxvirtualserver.org/~julian/#routes
i http://www.ssi.bg/~ja/nano.txt

Tak ogólnie to polecam: lists.pld.org.pl
i dla pld-users-pl wrzuć (np.) 'nano.txt' dostaniesz cały wątek.
pzdr
Stacho Pal