Blad zaleznosci w rpmach - rfc

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pon, 26 Maj 2003, 23:52:47 CEST

Dnia 05/26/2003 11:50 PM, Użytkownik Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Adam Skowroński, wystukała:

> Na pewno masz aktualne indeksy poldka?
> poldek> ls rfc-*
> rfc-index-3407-1
> rfc-index-3541-1
> [...]

Prawde mowiac, wydawalo mi sie, ze tak, bo jako glowny source mam
ustawiony ftp.pld.org.pl, wiec dotad wydawalo mi sie, ze nie musze
niczego przebudowywac. Widocznie sie mylilem. Juz zaglebiam sie w many.
Adam Skowronski

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoja zlozonoscia i skutecznoscia w
dzialaniach naprawczych sa najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania