Problem z xmms'em

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 27 Maj 2003, 10:04:15 CEST

On Tue, 27 May 2003, Krzysztof Malisiewicz wrote:

> Witam
>
> Czy ktos mi moze owiedziec o co tu chodzi. Jak insaluje xmms'a z rpm'ow
> to wywala mi takie cos:
> xmms potrzebuje xmms-output-plugin
xmms nie potrzebuje _pakietu_ xmms-output-plugin, tylko poprostu output
plugina. To tak samo jak wiele usług wymaga 'inetdaemon', a takiego
pakietu nie mamy.

> a takowego pakietu w dystrybucji nie ma.
> Sa inne pakiety xmms-output-xxx ale tego nie ma.
> jak to rozwiazac??

zainstalować xmms-output-.. taki jaki Ci pasuje

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :