Problem z xmms'em

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 27 Maj 2003, 10:05:23 CEST

On Tue, 27 May 2003 09:54:26 +0200 Krzysztof Malisiewicz <kinium w go2.pl>
wrote:

> Czy ktos mi moze owiedziec o co tu chodzi. Jak insaluje xmms'a z
> rpm'ow to wywala mi takie cos:
> xmms potrzebuje xmms-output-plugin
> a takowego pakietu w dystrybucji nie ma.
> Sa inne pakiety xmms-output-xxx ale tego nie ma.
> jak to rozwiazac??

[dzeus w pldmachine dzeus]$ rpm -qa | grep xmms
xmms-devel-1.2.7-11
xmms-input-vorbis-1.2.7-11
xmms-output-OSS-1.2.7-11
xmms-input-mpg123-1.2.7-11
xmms-input-wav-1.2.7-11
xmms-input-cdaudio-1.2.7-11
xmms-skins-1.2.7-11
xmms-1.2.7-11
xmms-libs-1.2.7-11

Xmms nie wywala tylko informuje abyś do paczuszki z xmms doinstalował
paczuszkę, która pozwoli na wyjście dźwięku, u mnie
np. xmms-output-OSS-1.2.7-11, oraz pluginów do bsługi różnych formatów,
czyli mpg123, vorbis czy wav. W PLD jest to po prostu tak popaczkowane.
Możesz sobie w poldku popatrzeć jakie paczki z xmms sa dostarczane (ls
xmms-*)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User