[OT] squid zwariował: Disk space over limit: -10499556 KB ...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 28 Maj 2003, 01:31:28 CEST

On Tue, 27 May 2003, Andrzej Szombierski wrote:
> trochę offtopic, ale może ktoś się z tym spotkał - od jakiegoś czasu
> (jakichś 2 dni) squid pluje mi co parę sekund do logów komunikat:
>
> 2003/05/27 23:48:47| WARNING: Disk space over limit: -10499556 KB > 8388608 KB
>
> jak widać wydaje mu się że jego cache zajmuje ok. -10GB. Nie byłoby w
> tym jeszcze nic strasznego, gdyby nie to że po jakimś czasie pada.
> Restart pomaga, ale na krótko.
>
> Google zbyt dużo o tym nie wie. niestety. (jeżeli to ma jakieś znaczenie
> - system plików jest reiserfs, a cache squida w domyślnym formacie -
> ufs)

Może chodzić o to, że nie przewidziałeś oprócz spoola miejsca na indeksy i
inne rzeczy. Nie można w definicji spoola podawać tyle ile ma partycja.

P.S.: pewnie nie o to chodzi, ale... :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...