moduly do dysku ide

Virek virek w interia.pl
Śro, 28 Maj 2003, 22:25:11 CEST

Hello PLD-users,

  System mam zainstalowany tylko na dysku scsi.
  Lecz ostatnio podpiąłem dysk ide i małe załamanie - nie mogę go
  podmontować. okazało się, że brakuje modułu ide-disk, po załadowaniu
  wszystko było ok.
  Moje pytanie brzmi, jakie jest poprawne politycznie miejsce do
  wywołania tego modułu przy starcie systemu? Szukałem w plikach
  konfiguracyjnych komputera działającego z dyskiem ide, ale nie
  znalazłem.

  Albo inaczej: czy jeśli wstawię ide-disk do /etc/modules, to będzie
  ładnie i grzecznie?

  I jeszcze jedno pytanie: gdzie w takim razie są wywołania modułów
  ide w komputerze startującym z dysku ide?

  system to ra na jądrze 2.2.25 i586

--
Best regards,
 Virek                          mailto:virek w interia.pl