Blad w zaleznosciach rpm?

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Śro, 28 Maj 2003, 21:57:33 CEST

Wstep
Nie chcialbym, zeby ktos pomyslal, ze zasmiecam liste, bo sie nie znam,
ale faktycznie sie nie znam, dlatego, jesli to nie jest odpowiednie
miejsce dla takich spraw, bardzo prosze o skierowanie mnie do
odpowiedniego.

Rozwiniecie:

    poldek> install vlc-0* vlc-SDL* vlc-X11* vlc-gtk* --nodeps
    Przetwarzanie zależności...
    vlc-0.3.0-4 zaznaczył libdvdread-0.9.3-3 (wł. libdvdread.so.2)
    błąd: libdvdread-0.9.3-3: newer version installed, give up
    Wystąpiły błędy podczas instalacji

Co jest? Przeciez mam libdvdread, ktory jest wymagany.
Wczesniej podczas upgrade'u nie chcial mi upgradnac libdvdread bo mu vlc
przeszkadzal, teraz na odwrot.

Rozumiem, ze cos jest nie tak w zaleznosciach?

Adam Skowronski
--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoja zlozonoscia i skutecznoscia w
dzialaniach naprawczych sa najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania