Blad w zaleznosciach rpm?

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Czw, 29 Maj 2003, 07:45:56 CEST

Dnia 2003-05-28 22:03, Użytkownik Adam Skowroński napisał:

> Pewnego razu,dnia 05/28/2003 09:57 PM, Adam Skowroński naskrobał :

> To znaczy zainstalowalem faktycznie nowszy. Ale co z biednym starym vlc?

Ja miałem coś takeigo przy próbie instalacji BINDa po zainstalowaniu
nowych bind-libs. Pomogło ustawienie unique_package_names = no w
/etc/poldek.conf

Dla mnie problem waśne w tej opcji jest - Poldek gubi się w swierdzeniu,
która wersja jest nowa - i próbował mi zainstalować starego BINDa na
nowe bind-libs

--
Paweł