MYSQL

Lukasz J. Wielebski Lukasz.Wielebski w cs.put.poznan.pl
Czw, 29 Maj 2003, 09:57:23 CEST

Witam,

> Sciagnalem sobie wersje demo programu POMOCNIK MYSQL i mam problem bo nie
> moge sie z niego /ani z excela i accessa/ podlaczyc pod mysql;a [ver.
> 3.23.54a-1] zainstalowanego na serwerze. Nie wiem gdzie tkwi blad. Czy
> moze mi ktos pomoc albo przeslac poprawnego konfiga?

Nie znam tego programu, ale domyslam sie (po zestawie aplikacji - excel,
access), ze jest on pod Windows. Nie myle sie?
Jesli nie - proponuje sciagniecie MyODBC - sterownika ODBC dla Windows, ze
strony www.mysql.com. To mogloby pomoc. Plus oczywiscie - zakomentowanie
"skip-networking" w configu.

> Marcin

Pozdrawiam,