MYSQL

Marteen marteen w go2.pl
Czw, 29 Maj 2003, 21:14:19 CEST

> Jesli nie - proponuje sciagniecie MyODBC - sterownika ODBC dla Windows, ze
> strony www.mysql.com. To mogloby pomoc. Plus oczywiscie - zakomentowanie
> "skip-networking" w configu.

Sciagnalem sterownik MyODBC pod windows. Zakomentowalem wpis
"skip-networking" w configu mysql i dalej nie moge sie polaczyc z serwerem
MySQL spod Excela ani Accessa. Wyrzuca mi taki komunikat:

Host 'nazwa hosta' is not allowed to connect to this MySQL server.

Nie wiem gdzie tkwi blad. Czy ktos moze mi go wskazac i pomoc ustawic?

Prosze o pomoc bo musze zrobic projekt na uczelnie, a do tego musze miec ww
mozliwosc.

Marcin