HELP -> Re: MYSQL

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 30 Maj 2003, 07:32:13 CEST

Dnia czw 29. maja 2003 21:20, Marteen napisał:

> ze

> Sciagnalem sterownik MyODBC pod windows. Zakomentowalem wpis
>  "skip-networking" w configu mysql i dalej nie moge sie polaczyc z serwerem
>  MySQL spod Excela ani Accessa. Wyrzuca mi taki komunikat:
>
>  Host 'nazwa hosta' is not allowed to connect to this MySQL server.
Dobrze, znaczy połączenie z serwerem jest :)

>  Nie wiem gdzie tkwi blad. Czy ktos moze mi go wskazac i pomoc ustawic?
Teraz trzeba zrobić GRANTA na hosa z kórego się łączysz i na usera na kórego
się logujesz :) - najlepiej poczaj na sronie www.mysql.com w dokumenacji -
jes am pieknie opisane z przkładami jak się to robi.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org