Re[4]: Ilość sesji

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Pią, 30 Maj 2003, 13:29:58 CEST

Witam,

Friday, May 30, 2003, 1:21:00 PM, Wojciech Potaczek wrote:

> Bardzo przepraszam (ad d) ) :-)
> Problem zapewne jest stary jak świat, czyli sciąganie plików programami
> typu getright.
> Czy takie rzeczy najlepiej ograniczać właśnie za pomocą iptables
> czy można to ładnie zrobić w inny sposób ale tak, żeby nie zaprzęgać
> do tego konfiguracji samego httpd/ftpd ?
Czyli jednak chodzi ci o ograniczanie polaczen _do_ twojego serwera
http tak? Jesli dobrze zrozumialem, to najprawdopodobniej pomoze ci w
tym nieco zmodyfikowana wersja mojego "wariantu" a) zreszta dokladnie
opisana na stronie:
http://mr0vka.eu.org/docs/tlumaczenia/netfilter-extensions/netfilter-extensions-3.html#ss3.2

Jest tam sliczny przyklad, ba! zapewne nawet dokladnie to, o co ci
chodzi.

--
Best regards,
 Roman