Okrągły stół w PLD?

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Pią, 30 Maj 2003, 16:51:06 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Dokłanie. Jak się przyjrzysz zmianom w DNS i na @mail to widać to jeszcze
> wyraźniej.

Panowie, a nie możecie zrobić tak, żeby po prostu było dobrze?
Bo prawdę mówiąc, nie za bardzo obchodzą mnie wasze wybory i rozterki
personalne, ale zaczynam się martwić o dystrybucję, (Nawet na liscie
jakos cicho... aaa! piątek), bo już też zacząłem popularyzować ją i
wszędzie mówie, jaka ona jest wspaniała i tak dalej.
Ledwo powstały aż dwie fajne strony dla PLD, to już to zostanie
rozpiżone, a strony staną się dokumentacją wprowadzania technologii
informatycznych w Polsce?

tytus

--
Adam Skowronski                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głownego