ftp.nest.pld-linux.org (NIE MA JUŻ ftp.nest.pld.org.pl - ktoś wyciął z DNSu)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 30 Maj 2003, 19:45:41 CEST

Quoting Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org>:

> Dziś dostałem maila od crona, że ftp.nest.pld.org.pl not found
> - został wycięty z DNSu prawdopodobnie wczoraj (taka data widnieje w
> SOA) w związku z czym NEST dostępne jest poprzez identyczne hosty
> co poprzednio z tym, że w domenie pld-linux.org.
> http://ftp.nest.pld-linux.org
> ftp://ftp.nest.pld-linux.org

jednoczesnie TTL zostal zmieniony na 3600. wydaje mi sie, ze to jest
jeden z powodow, dla ktorego Tomek _POWINIEN_ sie zastanowic i
_normalnie_ powiedziec/napisac o co chodzi.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt