Okragly stól w PLD?

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pią, 30 Maj 2003, 21:12:24 CEST

Pewnego razu,dnia 05/30/2003 09:55 PM, Maciej Jan Głowacki naskrobał :

> No, to już naprawdę koniec.
> Przy takim poziomie logiki każdy argument przestanie być merytoryczny.
> Współczuję Wam wszystkim którzy sobie skaczecie do gardeł.

LUDZIE!
Czy na wszystkich listach dzisiaj wszyscy sobie skacza do gardla (i nie
chodzi mi tu o listy advocacy). A moze sie przespijcie, wyjedzcie gdzies
na weekend a w poniedzialek porozmawiacie?

tytus

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoja zlozonoscia i skutecznoscia w
dzialaniach naprawczych sa najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania