Okragly stól w PLD?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 30 Maj 2003, 22:29:07 CEST

Dnia pią 30. maja 2003 21:12, Adam Skowroński wrote:
(...)
> LUDZIE!
> Czy na wszystkich listach dzisiaj wszyscy sobie skacza do gardla (i nie
> chodzi mi tu o listy advocacy). A moze sie przespijcie, wyjedzcie
> gdzies na weekend a w poniedzialek porozmawiacie?

Masz racje - trochę mnie poniosło za co przepraszam Szanownych
Listowiczów. Po prostu kilka osób nie mających zielonego pojęcia o co
chodzi zaczęło wypisywać tutaj brednie.

Być może błędem z naszej strony było to, że na pld-users nie poszedł żaden
anons wyjaśniający to co się stało.

Wyjaśniam więc:

Nie stało się NIC. Osoba dotychczas administrująca cvesem używała swoich
uprawnień jako element przetargowy we wszelkich dyskusjach dotyczących
dystrybucji - stawiając się tym samym ponad innymi i nie słuchając
MERYTORYCZNYCH argumentów. Wobec zaistniałej sytuacji postanowiliśmy
przenieść cvs na inną maszynę. Poza tym NIC się nie zmienia a już na
pewno dla użytkowników.

Aha - zmieniła się domena.

Pozdrawiam:

--