Okragly stól w PLD?

Maciej Jan Głowacki gmj w amg.gda.pl
Pią, 30 Maj 2003, 22:30:19 CEST

On Fri, 30 May 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

AG> Dnia pią 30. maja 2003 21:55, Maciej Jan Głowacki wrote:
AG> (...)
AG>
AG> Rozmawiałeś kiedyś merytorycznie z dzieckiem nt. fizyki jądrowej?

Żeby rozmawiać z kimkolwiek i o czymkolwiek, najpierw trzeba się nauczyć
absolutnych podstaw rozmowy. Jeśli nawet ktoś powiedział coś głupiego (a
wcale to nie jest oczywiste sądząc po Twojej agresji), to wyciąganie z tego
wniosku że ten ktoś jest głupcem jest po prostu nadużyciem.

Natomiast nazywanie kogokolwiek głupcem, i to w jakimkolwiek, nawet
uzasadnionym kontekście, nie załatwia niczego poza zwiększonym wydzielaniem
adrenaliny.

On Fri, 30 May 2003, Adam Skowroński wrote:

AS> A moze sie przespijcie, wyjedzcie gdzies na weekend a w poniedzialek
AS> porozmawiacie?

Nie wiem czy odczekiwanie do poniedziałku cokolwiek zmieni.

Za szybkie palce do wypisywania obelg.

--
MOVE ME VOOYOO!
***** Maciej Jan Głowacki <gmj w amg.gda.pl> Linux User (#231463) *****