Okragly stól w PLD?

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pią, 30 Maj 2003, 22:41:16 CEST

Adam Gorzkiewicz wrote:

>                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>   ^^^^^^^^

> 1) Czy masz pojęcie o czym piszesz? - zakładam, że nie.
> 2) W takim razie po co piszesz? - zakładam, że jesteś głupcem.

> Całe szczęście.

Chyba się nie zrozumieliśmy.
Może użyłem złego określenia.
Przyjmijmy, że wszystko powinno być robione z głową.
JEDNĄ
I nawet, jeśli ktoś uważa, że jego łeb jest lepszy, to przypominam:
"lepsze wrogiem dobrego".
Na razie ZAKŁADAM, że jesteś zdenerwowany.
WK

P.S. Na temat fizyki też możemy porozmawiać, a inwektywy potwierdzałyby
tylko moje zdanie.