Okragly stól w PLD?

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pią, 30 Maj 2003, 23:19:12 CEST

Artur Flinta wrote:

> No pięknie, jak się okazuje moralizatorów to nie brakuje. Szkoda, że nie
> śledziłeś przebiegu merytorycznej wymiany argumentów na pld-devel-
> pl w pld.org.pl przez ostatnie lata. Dowiedziałbys się może jak wygląda
> PLD od srodka i jak się z niekótrymi osobami rozmawia. Bardzo prosze
> osoby postronne (te które nie czytują intensywnie pld-devel-pl o
> darowanie sobie pouczania developerów, bo naprawdę nawet połowy prawdy
> nie znacie.
>
>             Artur

> For additional commands, e-mail: pld-users-pl-help w pld-linux.org

Dobra to już bez wymądrzania.
Przyrzekam - będę się już tylko przyglądał.
Tylko już nie kłóćcie się z powodu tego jednego listu.
Aż zaczynam się cieszyć, że jestem osobą postronną.
Na devel zapiszę się potem. Na razie strach.
Nie robię sobie jaj - przykro mi na to patrzeć. Zamykam gębę.
Pozdrawiam tym szczerzej :)