postfix + powiadomienie sms o nowej @ na Idee

pszemaz pszemaz w box43.pl
Pią, 30 Maj 2003, 23:45:47 CEST

Witam grupowiczow!
znalazlem w sieci cos takiego jak "skrypty sms v1.82"
pytanie mam czy komus to dziala na siec Idea?
jesli tak to czy ja dobrze rozumiem ze w pliku powiadom w miejsce ciagu
znakow "$Telefon" mam wpisac nr tel komorkowego
a w "$skrypt" nazwe skryptu z ktorego skorzystam, np. sms.1stwarp ?
No i w ktore miejsce wpisac nazwe usera i haslo do bramki?
poratujecie?
ja tam za dobry nie jestem z programowania w powloce stad moje zapytania, a
chcialbym zeby bylo powiadomienie na Idee.
z gory dzieki za pomoc.

pszemaz