Okragly stól w PLD?

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pią, 30 Maj 2003, 23:08:00 CEST

Pewnego razu,dnia 05/30/2003 10:48 PM, Artur Flinta naskrobał :
 > [ciach o nieswiadomosci prac nad CVS i czekaniu na efekty]

i jeszcze, tenze Artur:
 > [ciach o moralizatorach  co nie sledza pld-devel i o pld-devel przez
ostatnie lat od kuchni, no i o uciemiezonych developerach]

i jeszcze dodal:
> [ciach o puszczaniu nerwow bo innym puszczaja i sie wypowiadaja a powinni siedziec cicho]

Oczywiscie, ze nie sledzilem. Jestem po prostu uzytkownikiem. I chyba
dla takich jest ta lista?
Ale czego oczekujecie? Ze bede sie cieszyl z obalenia "tyrana"? Ale dla
mnie kloczek nie jest tyranem!

Wchodze na Ubersite - a tam info o nowej stronie - pld-linux.org,
wchodze tam, a tam napisane, zeby zmieniac konfig poldka,
adresy listy,
wypisywac sie w poplochu skad sie da...

to zmienilem,
sprawdzam adresy -
i wychodzi, ze jestem zapisany na inna liste, niz sie zapisywalem.
I jeszcze jakis manifest!

To juz sie nie mozemy dopytac dokladnie co sie dzieje, wyrazic swojego
zdania, bo wszystko (i przyczyny i skutki) zdarzyly sie za naszymi plecami?
Nie mowie, ze macie przesylac na pld-users brudy, ktore wywlekliscie na
dev, ale pare slow wyjasnienia, oprocz samego manifestu by sie przydalo.

Czy nalezy sie dziwic zadowolonym uzytkownikom dystrybucji, ze sie
dopytuja, martwia i probuja cos poradzic (nieporadnie moze, ale przeciez
nie jest to atak typu: wy jestescie be, a kloczek cacy)

Dla nas (a moze tylko dla mnie), dla uzytkownikow PLD wazne jest, zeby
sie PLD sie rozwijalo, a w jaki sposob jest to zalatwiane - to juz nie
nasza sprawa, wiec powinniscie zalowac, ze to w ogole wyszlo poza dev,
bo wielu gaciami trzesie i oglada za Debianem. Dla nas, samolubow, do
tej pory bylo OK, prawda? No to jak idzie zmiana, to sie zastanawiamy,
czy bedzie dalej OK.

Adam Skowronski

PS. Z mojej strony EOT, ale nie przestaje sie martwic.

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoja zlozonoscia i skutecznoscia w
dzialaniach naprawczych sa najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania