Re: Okragly stól w PLD?

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 31 Maj 2003, 01:11:18 CEST

30 maja 2003 (23:08:00) Adam Skowroński napisal:

AS> Wchodze na Ubersite - a tam info o nowej stronie - pld-linux.org,
AS> wchodze tam, a tam napisane, zeby zmieniac konfig poldka,
AS> adresy listy,
AS> wypisywac sie w poplochu skad sie da...

O przepraszam - nie jest napisane "zmień" i że to ubersite poleca!
Staraliśmy się zachować bezstronność. I informować. Nie zawsze się da
to w pełni zrobić. Nawet nie wiesz przez co ten news przeszedl, zanim
został wysłany - toż to cała debata uberteamu była :))))

AS> To juz sie nie mozemy dopytac dokladnie co sie dzieje, wyrazic swojego
AS> zdania, bo wszystko (i przyczyny i skutki) zdarzyly sie za naszymi plecami?
AS> Nie mowie, ze macie przesylac na pld-users brudy, ktore wywlekliscie na
AS> dev, ale pare slow wyjasnienia, oprocz samego manifestu by sie przydalo.

Przyczyny i skutki są na pld-devel. Nie da się ich w żaden sposób
streścić, bo to nie jest kwestia problemów kilku dni, lecz raczej
miesięcy, a może i lat.

AS> Czy nalezy sie dziwic zadowolonym uzytkownikom dystrybucji, ze sie
AS> dopytuja, martwia i probuja cos poradzic (nieporadnie moze, ale przeciez
AS> nie jest to atak typu: wy jestescie be, a kloczek cacy)

Cóż, w obecnej sytuacji my - użytkownicy nie możemy nic zrobić...
Modlić się jedynie :)

AS> Dla nas (a moze tylko dla mnie), dla uzytkownikow PLD wazne jest, zeby
AS> sie PLD sie rozwijalo, a w jaki sposob jest to zalatwiane - to juz nie
AS> nasza sprawa, wiec powinniscie zalowac, ze to w ogole wyszlo poza dev,
AS> bo wielu gaciami trzesie i oglada za Debianem. Dla nas, samolubow, do
AS> tej pory bylo OK, prawda? No to jak idzie zmiana, to sie zastanawiamy,
AS> czy bedzie dalej OK.

Akurat wydaje mi się, że to czy użytkownicy się odwrócą i przejdą na
debiana (imho dobra dystr.), to akurat raczej developerów nie
martwi... Oni robią dobrą dystrybucję przede wszystkim dla siebie, by
stosować ją m.in. w swoich firmach itp. A to, że udostępniają ją
wszystkim, to tylko powód do radości. Nie dostają za to grosza (póki
co) od użytkowników, więc nie oczekuj, że będą wdzięczni, że używasz
właśnie pld a nie debiana.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (