Okragly stól w PLD?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 31 Maj 2003, 01:34:35 CEST

On Friday 30 of May 2003 23:39, Maciej Jan Głowacki wrote:
> OK. Dla mnie wystarczy.
> Naprawdę nie wiem za co mnie obsypujecie swoją niewyżytą agresją.
> Rozstawiacie po kątach każdego, kto ma inne zdanie niż Wy.

Ech... trzy razy zabierałem się za napisanie tego maila za każdym razem mniej
ofensywnie. Synteza: jak się człowiek nie zna, to pisze brednie które nikogo,
poza nim samym nie interesują (tak też zrobiła osoba która rozpoczęła ten
wątek). Zważywszy na zerową wiedzę w temacie, brednie były jeszcze tak
skonstruowane, że ja się excuse le moi wkurwiłem po przeczytaniu pierwszych
linijek i szybko przeszedłem do czytania następnego maila. To, że nawet nie
wiesz, dlaczego wszyscy reagują tak jak reagują, tylko potwierdza to, że nie
masz absolutnie żadnych podstaw by zabierać głos w tej dyskusji.

P.S.
Jak ktoś ci napisze, że się ciebie powinno trzymać za mordę, żebyś lepiej
pracował, to zobaczymy jak zareagujesz.