vmware

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Sob, 31 Maj 2003, 12:30:43 CEST

On Saturday 31 of May 2003 12:23, Radoslaw Zielinski wrote:
> Obstawiam, że wywalił się w okolicach kroku pierwszego -- spróbował
> załadować moduł, który nie pasuje do Twojego kernela.  Możesz spróbować
> usunąć /usr/lib/vmware/modules/binary, żeby na pewno zbudował.

U mnie vmware strajkował (raz zakończyło się to zwisem) przez konflikt gcc.
System u mnie był na gcc2 (czyste RA) a kernel i okolice był Cieciwy na gcc3.
Pomogło ujednolicenie poprzez przebudowanie kernela i okolic w gcc2. Może u
Ciebie jest podobny problem?

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl