vmware

uho t.buziak w spzoz.one.pl
Sob, 31 Maj 2003, 13:03:16 CEST

Cytowanie Adam Szpakowski <worf w optics.polsl.gliwice.pl>:

> U mnie vmware strajkował (raz zakończyło się to zwisem) przez konflikt gcc.
> System u mnie był na gcc2 (czyste RA) a kernel i okolice był Cieciwy na gcc3.
>
> Pomogło ujednolicenie poprzez przebudowanie kernela i okolic w gcc2. Może u
> Ciebie jest podobny problem?

vmware uzywam od wersji 3.0 wczesniej na RA, jeszcze nie stabilnym, potem na 1.0
chodzilo mi 3.1, no i teraz na DC 3.2 i 4.0 bez problemow, dodatkowo wszystko
na roznych jajkach, vmware sciagalem zawsze w rpmach juz spaczkowanych, i po
instalacji wystarczylo odpalic vmware-config.pl, a gdy zmienilem jajko, to tez
trzeba bylo odpalic vmware-config.pl zeby przekompilowal moduly jeszcze raz, do
tej pory nie mialem zadnych problemow