vmware

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Sob, 31 Maj 2003, 13:14:11 CEST

On Saturday 31 of May 2003 13:03, [uho] wrote:
> vmware uzywam od wersji 3.0 wczesniej na RA, jeszcze nie stabilnym, potem
> na 1.0 chodzilo mi 3.1, no i teraz na DC 3.2 i 4.0 bez problemow, dodatkowo
> wszystko na roznych jajkach, vmware sciagalem zawsze w rpmach juz
> spaczkowanych, i po instalacji wystarczylo odpalic vmware-config.pl, a gdy
> zmienilem jajko, to tez trzeba bylo odpalic vmware-config.pl zeby
> przekompilowal moduly jeszcze raz, do tej pory nie mialem zadnych problemow

Ja doświadczenie z vmware mam małe. Po raz pierwszy się nim bawię. Problem
miałem z wersją 4.0.0. Ewidentnie była to sprawa różnych kompilatorów użytych
dla kernela i glibca. O ile pamiętam to nawet vmware mnie takowym komunikatem
zarzucił.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl