p2p

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Sob, 31 Maj 2003, 16:13:34 CEST

On Sat, 31 May 2003, Michał Kaps wrote:

> Masz moze jakies konkretne doswiadczenia z eDonkeyem na konsoli? Konkretnie
> chodzi mi o to czy jakos dziala, czy tez tak jak bylo w moim przypadku stoi i
> nic nie robi...
Ja bym polecał mldonkeya, w miarę bezboleśnie się go obsługuje z konsoli,
a oprócz tego ma kilka interfejsów graficznych i www.
U mnie chodzi nonstop (śednio uptime wychodzi ok 10 dni), pobiera aktualną
listę serwerów, można ustawić min liczbę użytkowników na serwerze do
którego się ma połączyć, ogólnie to mnóstwo użytecznych opcji.
Ja już jakiś czas temu zrezygnowałem z innych p2p na rzecz mldonkeya.

--
Grzegorz Sulima

God: What are you doing now?
Arthur: Averting our eyes, oh Lord.
God: Well, don't! It's just like those miserable psalms, always so depressing