[OT] Re: [Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 1 Kwi 2004, 09:37:59 CEST

W liście z śro, 31-03-2004, godz. 22:56 +0200, Witold Krecicki napisał:
> a mnie uczyli ze oko ludzkie widzi plynnie od 25fps, wiec nie zobaczy roznicy.
> 98% kobiet z Gdanska tez nie widzi roznicy

Ale to się tyczyło klatek filmu, a nie kolejnych klatek ekranu z grą.
Film ma tą przewagę, że występuje tam efekt motion blur - który poprzez
lekkie rozmycie poruszających się elementów potęguje wrażenie płynności
i naturalności ruchu. Aby komputer wygenerował namiastkę czegoś takiego
to musi wyświetlać obraz cztery razy szybciej - po jednej klatce na
przesunięcie w każdym kierunku - w praktyce więc by mieć tak idealnie
płynny obraz liczba wyświetlanych klatek nie powinna spadać poniźej
setki - zadowolenie gracza będzie osiągnięte, jak w najgorszym wypadku
(największy kocioł na ekranie) liczba klatek nie spadnie poniżej 60.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous