nVidia bez problemów ??

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Czw, 1 Kwi 2004, 22:36:40 CEST

Witam,
Tym razem nie mam żadnego problemu, wręcz przeciwnie :-)
Właśnie wpadłem do domu i stwierdziłem, że może by tak stery nVidii
załadować...
No to poldek, instalacja paczki, vi /etc/X11/XF86Config-4, zmiana "nv"
na "nvidia".
"startx" i oczom nie wierzę: logo nVidia...
Dla Was to może nic dziwnego, ale ja w Mandrake 9.2 na jajku 2.4
straciłem tydzień i kompletnie przerobiłem config, grzebałem w biosie,
/etc/modules.conf, /etc/moules.devfs
W końcu zwyciężyłem i nauczyłem się wiele, ale i nerwów straciłem mnóstwo...

A na takiej jednej stronie ktoś napisał, że PLD jest dla bardziej
zaawansowanych użytkowników :-)))))))))))

Wielkie ukłony dla autora paczki, kimkolwiek jest...
I ogólnie dla twórców.

OK kończę, tak tylko miałem chwilę słabości :-)))

--
Wojtek Hojda
Registered Linux User #349134