[Ac] kadu

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 00:08:15 CEST

Dnia wto 30. marca 2004 13:20, Grzegorz Pietrzak napisał:
> [...]
[...]
[...]
> Dzięki spróbuję w domu...

No i nic z tego...
Może ktoś mi cokolwiek podpowiedzieć?
U kumpla ta sama wersja kadu w Ac działa.
Wywaliłem już konfigurację i zrobiłem nową (nawet nie raz) nawet wrzuciłem
kumpla konfigurację i nic, więc to nie może być to...
Przeinstalowałem bibliotkę libgadu.
Co można jeszcze zrobić?!?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |