OpenOffice 1.1.1

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 08:21:03 CEST

> Można testować OpenOffice 1.1.1 w wersji PLD:
> ftp://ftp.pld-linux.org/people/arekm/OpenOffice/
>
> i686 - zbudowane przez areq na AC (stary STLport)
> athlon - wersja zbudowana by me na NEST (nowy
> STLport, który w efekcie już
> trafił do AC ready). Oczywiście działa też na AC
> o ile się będzie miało nowy
> STLport.

Czy to umnie tak było, że podczas instalacji programu (nie
rpm tylko setup) było mnóstwo komunikatów, że nie może
czegoś sopiować, czy ten typ tak ma? Dawałem za każdym razem
ignoruj i mimo tego się zainstalował i sprawia wrażenie
działającego, tylko interfejs mam angielski.
--
pozdrawiam
Krystian T