BitTorrent

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 2 Kwi 2004, 09:28:53 CEST

Dnia czw 1. kwietnia 2004 23:04, Boski Cinek napisał:

> Mi sie udalo pod Ra odpalis Azureusa- sprobuj. Moze ci bedzie pasowal

Azureusa uzywalem, nie jest najgorszy, ale ja chcialem jakiegos dobrego
klienta pod konsole, a tylko czasami chcialem go w trybie graficznym
uruchamiac, a jak widac to sie nie udalo :).

No wlasnie, czy ktos zna jakiegos dobrego klienta bittorrent pod konsole ??
Najlepiej taki ktory by mogl w jednym czasie sciagac kilka torrentow ?
Znaczy sie ze odpalam jakis program np.
./pldtorrent
(z jakimis parametrami, --bind --max_upload itp)
on sie uruchamia, pojawia sie jakies menu w ktorym mozna by dodawac kilka
torrentow... Cos jak graficzny klient (jak azureus), tylko ze w konsoli :)

Chodzi o to ze jak chce sciagac dwa torrenty w jednym czasie, to musze odpalac
screena i odpalac kilka sesji torrenta, a potem przelaczac sie miedzy hmm...
powlokami w screen. Chcialbym miec wszystko w jednym :)

Pawel