OpenOffice 1.1.1

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 09:24:55 CEST

Dnia pią 2. kwietnia 2004 08:21, Krystian T napisał:

> Czy to umnie tak było, że podczas instalacji programu (nie
> rpm tylko setup) było mnóstwo komunikatów, że nie może
> czegoś sopiować, czy ten typ tak ma? Dawałem za każdym razem
> ignoruj i mimo tego się zainstalował i sprawia wrażenie
> działającego, tylko interfejs mam angielski.

Po prostu nie używaj setup! To nie potrzebne!
Zainstaluj poldkiem i uruchamiaj co tam chcesz Writer czy inny Calc...
Tak samo miałem w poprzedniej wersji bo na siłę chciałem uruchamiać setup dla
danego usera.
A to nie-po-trze-bne!!!
Chwała deweloperom za PLD!

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |