Kompilacja ALSY - błędy "make"

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Sob, 3 Kwi 2004, 23:38:20 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

>[...]
>zacznijmy od tego, że ALSA jest w jajcu 2.6.X...
>po drugie rpmbuild -bb alsa-driver.spec
>po trzecie nie chce Ci się pogoolować nawet

zacznijmy od tego, że chcę ALSĘ ze źródeł... mogę?
po drugie - patrz pierwsze...
po trzecie - w jakim kierunku mam googlować? ALSA, make, modules, PLD,
czy może jeszcze inaczej? Wybaczysz, ale nie mam 300 lat na przeglądanie
wyników. Googluję jak potrzebuję wiedzieć konkretną rzecz i wiem czego
szukać... a teraz nie wiem... dlatego pytam

mimo wszystko pozdrawiam

--
Wojtek Hojda
Registered Linux User #349134