OpenOffice 1.1.1

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 09:55:58 CEST

> programu (nie
> każdym razem
>
> Po prostu nie używaj setup! To nie potrzebne!
> Zainstaluj poldkiem i uruchamiaj co tam chcesz
> Writer czy inny Calc...
> Tak samo miałem w poprzedniej wersji bo na siłę
> chciałem uruchamiać setup dla
> danego usera.
> A to nie-po-trze-bne!!!
> Chwała deweloperom za PLD!

Hmm... Mam wrażenie, że sam mi się uruchomił jak pierwszy
raz uruchamiałem Calca, ale już nie jestem pewny, a nie chce
mi się sprawdzać. W sumie nie takie ważne, grunt, że działa
:)
A co z interfejsem - wolałbym po polsku. Mam
openoffice-i18n-pl, ale nie mogę znaleźć gdzie się wybierało
wersję językową interfejsu :(
--
Krystian T