Połącznie TCP/IP i kompresja

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 10:05:35 CEST

Adam Jurkiewicz wrote:

> Oto coś, co dostałem od znajomka - autorstwa Sergiusza
> Mam nadzieję, że się nie obrazi, że przytaczam tu jego info jako pomoc dla
> innych.

[ciach]

Znalazłem to już gdzieś w necie - bardzo fajne!
Tylko niestety nie dla mnie.

Ja mam spięte na stałe w centrali oba termianale ISDN i wcale nie muszę
(a nawet nie mogę kanał D wyłączony) dzwonić (dzięki temu łącze jest
kompletnie poza systemem bilingowym i mam ryczałt 8-) )
Łącze jest zestawione permanentnie.
Jak dzwoniłem do Netii w Gdańsku to koleś nie słyszał żeby ktoś to robił
na linuksie z modemami wew. (podobno pare banków tak łaczy swoje
oddziały aly tylko na zykselach zewnętrznych - chciał nawet żebym mu
powiedział jak już zrobię bo chce tak sobie w domu zrobić ;-)
Fajna namiastka "drutu" - tylko troszkę wolna...
W Niemczech, gdzie ISDN jest bardzo popularny często stosują leasdline
(semi-permanent) - jest nawet, krótki opis w isdn4linux.

Tak czy inaczej dzięki.
Czytam o vtunie bo PPP nie mam.

--
Andrzej Zawadzki