PLD na 386sx

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 11:53:25 CEST

Witam,

> Właśnie dostałem taki sprzęt:
> Laptop Toshiba T1850 386sx, 4MB RAM, 120MB dysku, brak co-procesora.
> Chciałbym używać go jako terminala do nadzoru serwerów po porcie
> szeregowym.

Da sie. Mialem kiedys taka niezla kombinacje. Dwa kompy spiete kablem
null modem. Na jednym koncu laptop z naprawde wypasionymi bebechami
typu np procesor 80186 (tak, tak - wersja przejsciowa pomiedzy XT a AT),
na drugim komp z laczem do sieci. Kumpel przychodzil, chcial posiedziec
na mudzie albo ircu to sie wpinal :)

> Czy da się jakoś przystosować PLD RA lub AC do pracy na takim
> sprzęcie?

Nie, raczej nie. Z tego co wiem Linux rusza od 386dx w gore.
Ja mialem dyskietke z dosem 3.3 i jakims klientem terminalowym (juz nie
pamietam co to bylo). Dzialalo znosnie.

pozdrawiam,
Piotr Koczur