MYSQL i problemy ze zmiana hasla

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 12:23:40 CEST

Witam.
Zainstalowalem pod PLD AC mysql, mysql-serwer i mysql-libs
instalacja przebiegala prawidlowo i na koniec chcialem zmienic haslo i
niestety sie nie udaje
probuje tak jak wymagaja w instalacji
mysqladmin -u mysql password 'moje_haslo_nowe'
i tak jak na stronie PLD w DOC
mysqladmin -u mysql -S /var/lib/mysql/mysql.sock password 'moje_haslo_nowe'
ale za kazdym razem mam odp
]# mysqladmin -u mysql -S /var/lib/mysql/mysql.sock password
'moje_haslo_nowe'
mysqladmin: unable to change password; error: 'You must have privileges to
update tables in the mysql database to be able to change passwords for
others'
]#
czy ktos wie co jest nie tak??
przy uruchamianiu bazy nie ma zadnych problemow. Baza bez hasla tez pracuje
poprawnie.
prosze o pomoc
iwi