BitTorrent

Michal Lubecki Michal w Lubecki.oswiecenia.NET
Pią, 2 Kwi 2004, 12:26:59 CEST

Witaj Pawel,

W Twoim liście datowanym 2 kwietnia 2004 (09:28:53) można przeczytać:

PK> Azureusa uzywalem, nie jest najgorszy, ale ja chcialem jakiegos dobrego
PK> klienta pod konsole, a tylko czasami chcialem go w trybie graficznym
PK> uruchamiac, a jak widac to sie nie udalo :).

PK> No wlasnie, czy ktos zna jakiegos dobrego klienta bittorrent pod konsole ??
PK> Najlepiej taki ktory by mogl w jednym czasie sciagac kilka torrentow ?
PK> Znaczy sie ze odpalam jakis program np.
PK> ./pldtorrent
PK> (z jakimis parametrami, --bind --max_upload itp)
PK> on sie uruchamia, pojawia sie jakies menu w ktorym mozna by dodawac kilka
> [...]

#!/bin/sh
mkfifo fifo
dd if=fifo of=/dev/null&
/usr/bin/btdownloadheadless.py --max_upload_rate 8 'jakis.torrent' >fifo 2>/dev/null </dev/zero &

opracowane przez Tomasza Grobelnego (nie pytałem się czy ma coś
przeciwko wystawieniu tego ;) może mnie nie pobije)

dd if=fifo i widzisz co się dzieje... opcji jest kilka więcej spis
można otrzymać gdzieś w opcjach "graficznego" torrenta

Jak chcesz więcej torrentow poprostu zapuszczasz ten skrypt z różnymi
nazwami .torrent - ów  (najlepiej w różnych katalogach..)

działa w tle więc można zostawiać :D

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:Michal w Lubecki.oswiecenia.NET