usb-storage i chyba ogólnie scsi

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 12:31:25 CEST

Może mi ktoś podpowiedzieć jak mając podpięte urządzenie pod usb uruchomione
odpowiednie moduły, widząc urządzenie w /proc/scsi/scsi zgadnąć co mam
podmontować? Jaki plik w /dev odpowiadać będzie podpiętemu urządzeniu?
Walczyłem kiedyś z dyskiem flash pod usb teraz akurat próbuję z aparatem
fotograficznym HP. Kiedyś wydaje mi się, że montowałem pamięć tego aparatu
jako /dev/sda1 (mogę się mylić) ale teraz nie mogę wymyślić nic...
Jest jakiaś ogólna zasada(zależność) w związku z urządzeniami scsi i plikami w
/dev?

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy