gimp i brakujące(?) requires

Piotr Skwarna spider.apd w poczta.fm
Pią, 2 Kwi 2004, 18:31:53 CEST

On Fri, 2 Apr 2004 17:55:24 +0200
Paweł Zaskórski <p.zaskorski w wp.pl> wrote:

> Witam,
>
> zaktualizowałem Gimpa do gimp-2.0.0-1, po czym próba uruchomienia
> aplikacji kończyła się:
>
> gimp: relocation error: gimp: undefined symbol: gdk_threads_lock
>
> Pomogła aktualizacja gtk+2-2.2 -> gtk+2-2.4. Czy rpm nie powinien
> pilnować takich rzeczy?

nie jestem pewien czy o to chodzi ale w man poldek jest:

     -G, --greedy
           Automatycznie aktualizuj pakiety, których zależności są
łamane           poprzez zainstalowane pakiety, na przykład jeśli
pakiet foo jest           aktualizowany z wersji 1.0 do 1.2, a pakiet
foo-devel jest już           zainstalowany z zależnością "foo = 1.0",
wtedy poldek aktualizuje           także foo-devel do wersji 1.2.

--
  +SzLUUG +PLUG		http://www.linux.pl
  RLU 301329			mailto:spider(at)linux(kropka)pl