Squid i execvp: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 3 Kwi 2004, 13:06:25 CEST

Witam,

Od momentu zainstalowania na nowym serwerze PLD mam zawsze taki błąd przy
starcie squida:
#v+
# service squid start
Uruchamianie uslugi Squid..........................................
[ PROBLEMY ]
execvp: Nie ma takiego pliku ani katalogu
#v-
Dzieje się tak zarówno na 2.4 jak i 2.6. Pamiętam, że kiedyś (dawno temu)
też miałem taki problem, ale jakoś sam się rozwiązał ;-) Niestety tym razem
tak nie jest, a zaczyna mnie to już denerwować. Dodam, że odpalając
bezpośrednio /usr/sbin/squid nie ma problemów ze startem, więc problem leży
po stronie skryptów startowych lub na granicy z nimi.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery