SuperKaramba

paveu paveu w go2.pl
Sob, 3 Kwi 2004, 20:34:54 CEST

Użytkownik Jan Meizner napisał:

>Zainteresowanie pisaniem specy dla PLD niewątpliwie jest chwalebne, ale
>czy przypadkiem tego już nie ma na HEAD jako superkaramba.spec ?
>
>Pozdrawiam
>Jan Meizner
>jm w pld-linux.org

Faktycznie jest, ale ma parę błędów. Po pierwsze: źródła do motywów są
nieaktualne i nie da się ich sciągnąć (to akurat jest najmniejszy
problem - można się bez nich obyć), po drugie nie ma łaty na plik
configure, zatem występuje DOKŁADNIE taki sam błąd jaki jest opisany
przez ze mnie i grupowicza grzegorza na www.hurts.com.pl/pld/
Zatem, z głównie z tego napisałem swojego speca z patchem do
superkaramby i, który działa bez żadnych modyfikacji (testowany na AC) i
go tutaj opublikowałem. Mam nadzieję że ułatwi on wielu osobom życie.
Tyle moich wywodów.

Pozdrawiam paveu