Kompilacja ALSY - błędy "make"

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Sob, 3 Kwi 2004, 23:24:35 CEST

Witam i znowu proszę o pomoc z moim dźwiękiem
Chcę zainstalować ALSE.
Mam źródełka i odpalam:

./configure leci bez problemów.
Make lata po katalogach i wreszcie wywala:

> make[1]: Wejście do katalogu `/usr/src/linux-2.6.4'
> Makefile:395: .config: Nie ma takiego pliku ani katalogu
>
> The present kernel configuration has modules disabled.
> Type 'make config' and enable loadable module support.
> Then build a kernel with module support enabled.
>
> make[1]: *** [modules] Błąd 1
> make[1]: Opuszczenie katalogu `/usr/src/linux-2.6.4'
> make: *** [compile] Błąd 2

Co jest? Jądro ma obsługę modułów /przecież ładuje je - mam CD SCSI,
sieć, dźwięk na OSS na modułach z jajka/. Modprobe działa...
A może nie o to chodzi i się mylę??

Katalog /usr/src/linux-2.6.4 istnieje i zawiera:

> arch
> [...]

Czegoś mi brakuje? I co jest z tą obsługą modułów? Zechce ktoś
wytłumaczyć? Proszę...
Sytuacja dotyczy jajka 2.6.4-1 z paczki do Ac

pozdrawiam

--
Wojtek Hojda
Registered Linux User #349134