SuperKaramba

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Nie, 4 Kwi 2004, 11:21:22 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 03
April 2004 20:34, paveu typed:

> Faktycznie jest, ale ma parę błędów. Po pierwsze: źródła do motywów są
> nieaktualne i nie da się ich sciągnąć (to akurat jest najmniejszy
> problem - można się bez nich obyć), po drugie nie ma łaty na plik
> configure, zatem występuje DOKŁADNIE taki sam błąd jaki jest opisany
> przez ze mnie i grupowicza grzegorza na www.hurts.com.pl/pld/
> Zatem, z głównie z tego napisałem swojego speca z patchem do
> superkaramby i, który działa bez żadnych modyfikacji (testowany na AC) i
> go tutaj opublikowałem. Mam nadzieję że ułatwi on wielu osobom życie.
> Tyle moich wywodów.

To nie lepiej było poprawić stary i wysłać patcha? Zresztą nie wiem, o co Ci
chodziło z tymi źródłami motywów, bo ja nie miałem problemów ze
ściągnięciem ich ;-)

Ostatecznie dorzuciłem Twojego patcha, pozmieniałem drugie tyle i proszę o
testowanie rel 1.1 (sam nie mam KDE, więc nie mam jak).
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery