ssh i chroot

btower btower w osiedle.net.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 15:34:59 CEST

> A mi nie działa ldap w evolutionie 1.5, myślisz, że to wina braku grsec?
> Co _konkretnie_ Ci nie działało _przez_ grsec?

to znaczy ja źle wczesniej pisałem. Nie że nie działalo jajku 2.4 a na 2.6 tak
tylko na 2.4 bez grsec (chodzi mi tu o stacje roboczą).
A co to dokładnie nie pamiętam (cos z javą miałem problemy ale nie jestem
pewien) ale np: VMware który kożystał z /proc/cpuinfo a z grsecurity zwykły
user dostępu nie miał. Gdzies w sieci opisane jest co moze lub co niedziała
przy zastosowaniu odpowiednich opcji z grsecurity.

> co to są "tego typu możliwości"?

No chroot przez ssh bo tego dotyczył przecież wątek.