[Ac] kadu

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Nie, 4 Kwi 2004, 13:22:49 CEST

Dnia pią 2. kwietnia 2004 00:08, Grzegorz napisał:
> No i nic z tego...
> Może ktoś mi cokolwiek podpowiedzieć?
> U kumpla ta sama wersja kadu w Ac działa.
> Wywaliłem już konfigurację i zrobiłem nową (nawet nie raz) nawet wrzuciłem
> kumpla konfigurację i nic, więc to nie może być to...
> Przeinstalowałem bibliotkę libgadu.
> Co można jeszcze zrobić?!?

Po podpowiedzi na forum kadu w związku z moim problemem zbudowałem sobie kadu
z aktualnego snapshota na stronie kadu 0.3.8 vel 20040403 i zaczęło działać.
Zobaczę na ile stabilnie to działa.
Jak narazie nie ma problemów.
Ale widzę, że już jest nowsza wesja więc do speca pewnie wypadnie poczekać na
stabilną.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |